Een bekend fenomeen. De website is klaar en vol goede moed gaat men aan de slag om deze te voorzien van leuke nieuwtjes, projecten, een blog, al dan niet gekoppeld aan social media.

En wat blijkt naar een paar maanden? Geen tijd. Geen prioriteit. Geen inspiratie. Geen zin. En ga zo maar door. Vandaar dat het belangrijk is om hier juist vooraf over na te denken. Wij hebben hiervoor de 3 C’s in het leven geroepen. Voordat je met een website begint uiteraard erg handig om hier over na te denken, maar uiteraard is het mogelijk om dit achteraf te doen. In het kort de 3 C’s:

1. Content-plan

Hoe kan ik reuring creëren en daarmee meer omzet behalen?
Doelgroep en middelen bepalen – nulmeting en doelstellingen bepalen.

2. Content-kalender

Wat gaan we doen om meer reuring te creeren? Wat doen we nu al.
Wat kunnen we per week/maand/kwartaal toevoegen? Maandkalender off- en online activiteiten.

3. Continuïteit

Wie is er verantwoordelijk waarvoor? De stok achter de deur.
Zaken uit de Content-kalender moeten worden uitgevoerd.
De doelstellingen uit het Content-plan moeten worden gehaald.

Contact opnemen

Gratis kennismakingsgesprek

Ook benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen op het gebied van de 3 C's? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op!

Contact opnemen